top of page
Search

Klarna: 91% dintre respondenți Gen Z au intenția clară de a face cumpărături de Black Friday

Writer's picture: Conan PRConan PR
  • Anticipare puternică a consumatorilor: 81% dintre respondenții la sondaj se pregătesc pentru vânzările de Black Friday, ceea ce indică entuziasmul pentru acest eveniment.

  • Cumpărătorii tineri domină: Generația Z și Millennials preiau conducerea, cu 91% dintre Gen Z și 87% dintre Millennials exprimându-și intenția clară de a participa la cumpărăturile de Black Friday, subliniind importanța acestor generații în peisajul comerțului cu amănuntul.

  • Oportunități de afaceri abundente: concluziile sondajului evidențiază potențialul imens al retailului de a valorifica Black Friday, deoarece continuă să fie un moment esențial în calendarul de consum, atrăgând atenția unei game diverse de cumpărători.

Pe măsură ce Black Friday se apropie, un sondaj recent realizat de Klarna, rețeaua globală de plăți și destinație de cumpărături bazată pe inteligență artificială, relevă intențiile și preferințele de cumpărare ale românilor. Sondajul, care a inclus 1.016 participanți, arată că un număr semnificativ de respondenți se pregătesc pentru ofertele de Black Friday.



Potrivit sondajului, 81% dintre respondenți au indicat că intenționează să facă cumpărături în timpul Black Friday sau Black Week. De asemenea, datele sondajului demonstrează entuziasmul remarcabil în rândul tinerilor. Un impresionant procent de 91% dintre respondenții din Generația Z și 87% dintre Millennials și-au exprimat intenția clară de a face cumpărături de Black Friday.


„Pe măsură ce intrăm în sezonul cumpărăturilor de Black Friday și de Sărbători, este remarcabil să asistăm la nivelul ridicat de entuziasm în rândul consumatorilor români - în special Generația Z și Millennials, care așteaptă cu nerăbdare cumpărăturile de BF.


Este clar că generațiile de astăzi abordează Black Friday atent și strategic. Un număr semnificativ de respondenți dedică o atenție deosebită cumpărăturilor inteligente, acordând prioritate produselor pe care oricum le-ar fi achiziționat, dar la un preț mai accesibil cu bugetul lor. La Klarna, susținem această abordare pragmatică a cumpărăturilor. Serviciile noastre de Buy Now Pay Later le permit consumatorilor să facă alegeri bine informate, să-și planifice cheltuielile și să profite de oportunități fără a suporta costuri suplimentare, permițându-le să își asigure ceea ce au nevoie la un preț mai atractiv”, afirmă Lukasz Dwulit, Head of Klarna CEE.


Poți citi toate detaliile în comunicatul de presă publicat pe România Liberă.

©2023 by Conan PR

bottom of page