Jam Session Agency consolidează echipa de management. Ioana Cadîr devine General Manager
- Conan PR
- Nov 9, 2023
- 2 min read
Ioana Cadîr, cu peste 17 ani de experiență în domeniul comunicării și advertisingului, devine General Manager al Jam Session Agency;
Funcția de Client Service Director este preluată de Alexandra Vestineanu.
Jam Session Agency, agenția independentă numărul 1 din Europa conform Effie Index, anunță consolidarea echipei de management. Astfel, Ioana Cadîr devine General Manager, iar Alexandra Vestineanu preia funcția de Client Service Director, în timp ce Valentin Suciu și Andreea Ghenoiu continuă să crească output-ul creativ și să cultive spiritul inovativ al agenției. Aceste schimbări vin ca răspuns pentru provocările aduse de creșterea accentuată a agenției în ultimii doi ani, pentru a ține pasul cu schimbările de comportament ale consumatorilor și clienților, dar și pentru a acomoda planurile de dezvoltare ale companiei.
Noua formulă a echipei de management include patru roluri cheie, fiecare cu responsabilități bine definite, fiind un nou joc, în care înțelegerea de business, strategia clară, folosirea deșteaptă a datelor, dar și continua învățare și challenguire a status quo-ului trebuie să se întâmple în paralel. Astfel,
Ioana Cadîr, din noul rol de General Manager, preia responsabilitățile legate de direcția strategică și de business a companiei;
Alexandra Vestineanu se concentrează pe eficiența financiară și a proceselor, în relația cu clienții și furnizorii, din noul rol de Client Service Director;
Andreea Ghenoiu conduce departamentul de creație, aducând efervescență, structură și inovație în creativitate, din poziția de Creative Director;
Valentin Suciu este responsabil pentru activitățile de dezvoltare și învățare, cultura creativității și generare de noi oportunități de business, din poziția de Co-Fondator & CCO.

„Suntem peste 70 de oameni, așa că nu mai putem spera ca schimbările să se întâmple peste noapte mai ales că, atât pentru noi, echipa de management, dar și pentru tot ce înseamnă middle management, o să fie o perioadă de tranziție către noi roluri, responsabilități și învățare de noi skill-uri”, a spus Ioana Cadîr, General Manager al Jam Session Agency. „Distribuirea rolurilor într-un mod clar și concentrat are scopul de a pune în aplicare o viziune orientată către generarea de eficiență și impact real pentru clienți, de a stabili noi standarde în relațiile de parteneriat și înțelegere de business. În același timp, această modificare și delimitare clară a rolurilor, duce la o schimbare a vitezei de rotație în interiorul agenției, astfel încât să creștem armonios, într-o cultură colaborativă, care are deja la bază mulți oameni puternici și absolut spectaculoși.”
În prezent, din portofoliul Jam Session Agency fac parte branduri precum eMAG, Tazz, Untold, ING Bank, Flip.ro, Carrefour, Sodexo, Olx Group cu brandurile Olx, Storia și Autovit, Poliana, Kinetic, Veka, Linco, Pufina, Bilka.
Poți citi toate detaliile în comunicatul de presă publicat pe Nine O'Clock.