top of page
Search

Jam Session Agency adaugă în portofoliu 12 premii câștigate în cadrul Internetics&Romanian PR Award

Writer's picture: Conan PRConan PR

● În cadrul Galei de Premiere Internetics 2023, Jam Session Agency a obținut 7 trofee;

● Cea de-a 21-a ediție a Romanian PR Award, aduce echipei Jam Session 5 premii;

● Campania Unfollow Self:Hate, realizată de Jam Session Agency și ING Bank, a fost cea mai premiată în ambele competiții, reușind să obțină un total de 5 trofee și premii - ceea ce reflectă nu doar calitatea campaniei, ci și abilitatea echipelor de a crea și transmite mesaje relevante, cu impact pozitiv.


Jam Session Agency, agenția independentă numărul 1 din Europa conform Effie Index, a câștigat un total de 12 premii, trofee și diplome, în cadrul Galelor de Premiere Internetics și Romanian PR Award - două dintre cele mai importante evenimente dedicate performanței în comunicare. Cele două evenimente au avut loc ieri seară, iar nominalizările Jam Session, ce au inclus 5 branduri și peste 10 campanii din portofoliu, validează viziunea Jam - idei relevante și de impact care provoacă încontinuu modelele clasice de comunicare.


„Acesta a fost un an extrem de intens pentru noi, dar toate lucrurile frumoase au fost posibile tocmai pentru că reușim să lucrăm ca o echipă și să ne susținem în orice demers. Aseară ne-am împărțit ca să putem participa la ambele evenimente și, împreună cu clienții noștri, să urcăm pe scene pentru a celebra multele momente în care ne-am acordat reciproc încrederea necesară, o conștientizare a faptului că acele momente ne-au adus în acest punct. Sunt cu atât mai bucuroasă pentru campaniile care au plecat din inițiative proactive, automat cu un buget foarte limitat, și pe care am reușit să le construim extrem de bine, astfel încât să maximizăm impactul. Este și cazul campaniei anti-fraudă de la ING – Fraudy Tales, care a fost premiată atât la Gaming Video Awards, cât și la Romanian PR Award”, a spus Ioana Cadîr, General Manager Jam Session Agency.


În cadrul competiției Internetics, ajunsă în acest an la cea de-a 23-a ediție, Jam a demonstrat încă o dată, că inovația și creativitatea dau naștere unor campanii ce te duc în fruntea industriei digitale. Din 145 de campanii înscrise - pentru 56 de branduri, de către 28 de agenții - Jam Session Agency a fost desemnată câștigătoarea a 7 premii.

În cadrul celei de-a 21-a ediții a Romanian PR Award, Jam Session a fost premiată cu nu mai puțin de 5 trofee


„Oamenii din Jam sunt dornici de a explora noi tactici, de a gândi cu scopul de a depăși convențiile și a sparge tiparele. Iar toate acestea se întâmplă în timp ce răspund creativ nevoilor clientului. De fiecare dată când noi, ca echipă, reușim să facem asta într-un mod memorabil, și luăm premii precum Best Digital Campaign pentru Tazz sau PR Innovator of the Year pentru ING Bank, este o altă confirmare că facem bine ceea ce facem. Adăugarea în portofoliu a unor noi trofee obținute la Internetics și Romanian PR Award nu poate decât să ne demonstreze că valorile în care credem, dar și echilibrul găsit între noi și clienți, sunt calea de care trebuie să ne ținem”, a adăugat Valentin Suciu, Co-Founder & CCO al Jam Session Agency.


Alte branduri din portofoliul Jam Session Agency, sunt: OLX, Autovit, Carrefour, Veka, Igienol.


Mai multe detalii poți regăsi în comunicatul de presă postat pe Revista Biz.



©2023 by Conan PR

bottom of page