top of page
Search

Elena: Neasumarea greșelilor și ignorarea lor sunt, în continuare, cele mai frecvente greșeli

Writer's picture: Conan PRConan PR

Elena, Managing Partner @Conan, a povestit despre [PR de criză] pentru Iqads, cu Sabina Varga - și a ieșit un material mai mult decât simpatic, zicem noi.


Recomandarea noastră este, bineînțeles, să lecturați întregul interviu - dar, dacă sunteți în criză de timp (hehe), v-am lăsat mai jos pasajul nostru preferat:


„Brandurile sunt și ele parte din societatea în care trăim. Sunt unele branduri care profită de aceste schimbări pentru a se reinventa, a descoperi noi teritorii, altele sunt obligate să se adapteze la noile realități. Felul în care se adaptează la realități în schimbare depinde foarte mult de contextul specific fiecărei piețe, fiecărei industrii. Un start-up gestionează schimbările în mod diferit față de o multinațională, unde sunt multe niveluri de decizie. Ce vedem noi, în comunicare, este o deschidere din ce în ce mai mare către dialog, interacțiune, implicare. În vreme ce orizonturile companiilor încep să se lărgească pe măsură ce managementul devine din ce în ce mai conștient de locul pe care compania lor îl ocupă într-o anumită comunitate, distanțele dintre companie și stakeholderi se reduc din ce în ce mai mult.”

Comments


©2023 by Conan PR

bottom of page